Sommer2022 Startet 2.April Link til dette innlegget Startet 2.April Noen som har erfaring med en åpen haspelsnelle som faktisk tåler saltvann? Er lei av sneller som holder en sesong før de begynner å sette seg😡 Ja, jeg vet det er lurt å skylle i ferskvann, men det blir glemt. Link to post
Allan E Svart 3.April Link til dette innlegget Svart 3.April Kjøp en eldre Abu , de har flere modeller. Cardinal er en banker. Shimano fra en av de øverste hyllene varer også mange år. Link to post
NilsPils Svart 3.April Link til dette innlegget Svart 3.April Jeg har fremdeles Michell åpen haspelsnelle fra rundt 1955. Kjøpt for konfirmasjonspenger. Brukt mest i saltvann og virker perfekt enda. Det var dengang haspelsnelle og glassfiberstang var nymotens greier. Forgjengeren var fiskebolleboks. Med den kastet jeg lenger enn noengang siden. Null vedlikehold der. Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
LM 605 Svart 3.April Link til dette innlegget Svart 3.April NilsPils skrev 52 minutter siden: Jeg har fremdeles Michell åpen haspelsnelle fra rundt 1955. Kjøpt for konfirmasjonspenger. Brukt mest i saltvann og virker perfekt enda. Det var dengang haspelsnelle og glassfiberstang var nymotens greier. Forgjengeren var fiskebolleboks. Med den kastet jeg lenger enn noengang siden. Null vedlikehold der. Hadde mange kast med "boks" i "gamle dager", særlig fiskebolleboks var veldig populær, som du sier. Link to post
Rune.f Svart 4.April Link til dette innlegget Svart 4.April Har fisket veldig aktivt i over 50år, kjøp ei Shimano med pris 2500kr+ så har du snelle veldig lenge om du behandler den ok, dvs en ferskvannsspyling nå å da. Link to post
enslagsgjest Svart 4.April Link til dette innlegget Svart 4.April Van Staal Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn