Jump to content

Hvilken Ultralyd vasker til dyser ?

pipe

Recommended Posts

Har nappet ut dysene og de trenger virkelig en rengjøring. 

Så nå trenger jeg en ultralyd vasker litt fort eller brennkvikt.
Er ikke så mye å velge på når man må ha en litt fort sier googel

Kjell og Compani- er vel for liten med sine 1,5 liter.
https://www.kjell.com/no/produkter/hjem-fritid/rengjoring/ultralydrengjoring/luxorparts-ultralydvask-165-w-p40331?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO | MH | Standard Shopping&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwwLO_BhB2EiwAx2e-37mNcRxX2gWKDv5DP-0hv23IMmHVBcH3-ihX4LbbVRx9rEN9pBhg8hoCXjIQAvD_BwE

Denne kan jeg få hentet i Porsgrunn.
https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=382086550

Eller er det en på forumet som har en til leie eller låne bort eventuelt om jeg kommer så vasker vi den sammen.
Da slipper jeg jo å reise to ganger hvis det blir litt kjørevei.

Ser for meg å oppdatere denne tråden med bilder og resultat av vasking...vi liker jo DY prosjekter med bilder.

Jeg har en slik som i finn-annonsen og synes den fungerer bra. Men har ikke prøvd den på dieselinjektorer. Om du tar en svipptur til Trondheim skal du få låne den 🙂

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Støtter anbefalingen til @Brigg

Jeg har 6-liters-utgaven av samme type, og den har løst alle problemer som jeg har gitt den til nå.

Uansett hva du kjøper: Ikke gå for noe under 6 liter hvis du skal bruke den til noe seriøst. Det har ikke bare med volumet å gjøre, men også effekten på ultralydtranceiverne.

Brigg skrev for 10 timer siden:

Om du tar en svipptur til Trondheim skal du få låne den 🙂

Det var snilt Brigg men har fått låne en av en kollega som bor endel ti talls mil nærmere
Prate høyt i spisepausen var lurt.

Tidligere hadde Biltema en egen veske ment for ulyralydvasker, men denne har vært ute av sortimentet en tid nå. Om det er andre som selger noe tilsvarende vet jeg ikke. 

Jeg har pleid å blande vann, litt Zalo og litt sitronsyrepulver. Men har som nevnt ikke prøvd ultralydvaskeren på injektorer. Men denne blandingen funket bra på brennkammeret til Webastoen i bilen, dog måtte jeg skrape litt i tillegg for å ta det mest inngrodde belegget. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...