Jump to content

Fint besök !

Gunga Din

Recommended Posts

Ja, på et slags cruise og så vidt jeg vet er hun på vei til Italia og vil være losjiskip under OL i Torino. Fin markedsføring av Hurtigruta og Norge!

:flag::flag:

jada jättefin båt !

her er lite fler bilder på båten http://www.boprod.se/norge/hurtigruten/midnatsol.html

ser att hun har 3 bogpropellrar..................det ni Bitteliten, Worse mfl varför har inte ni det ?

S/Y Gunga Din

se her

http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=458&a=251405

ringde numret för att få chansen o komma ombord, men det skulle vara gjort 72 timmar

innan ankomst, pga säkerhetsregler...fan att jag inte sett detta tidigare..... :cryin:

hun går härifrån i morgon upp till Oslo sen Bergen o sen OL o Torino

Du får planlegge deg en rundtur Bergen-Kirkenes her når lottogevinsten kommer Gunga Din. Har selv jobbet ombord på gamle Midnattsol og Polarlys. Kan absolutt anbefales. Masser av flott natur ! :cool:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Du får planlegge deg en rundtur Bergen-Kirkenes her når lottogevinsten kommer Gunga Din. Har selv jobbet ombord på gamle Midnattsol og Polarlys. Kan absolutt anbefales. Masser av flott natur ! :cool:

den turen står med på 'to do'-listen innan jag kastar in handduken ! :smiley:

men jag vågar nog ikke o lita på ngn Lotto-vinst !

S/Y Gunga Din

Har hatt gleden av å gjøre hele rundturen ombord på "Polarlys" i juni måned for fem år siden, og turen fra Kirkenes og ned til Bergen med "Kong Harald" i september for et par år siden. Kan bare anbefales på det varmeste!

Dyrt? Ja, veldig dyrt, men verdt det! Med andre ord akkurat som å eie båt! :yesnod:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Hei.

En tur med hurtigruten kan absolutt anbefales. Jeg har tatt turen Bergen-Kirkenes tur/retur 6 ganger!

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Man skall förtöja för storm heter det.......måste ju gälla för bogpropper oxo :lol:

2xDP bak. 1 baugpropell foran= 5 totalt. Burde holde for min del. Båten jeg varpå i KV hadde 2 foran og 2 bak + fremdriftspropell. Funket bra også når roret ble ødelagt av et skjær og vi måtte gå til havn uten ror. Og en gang vi gikk til kai i Vadsø mudret vi oss vei til kaia - det var litt grunt der :lol:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...