Wavy Startet 5.April Link til dette innlegget Startet 5.April Hei. Jeg funderer på muligheter om å jobbe på fiskebåt, å evt drifte egen litn fiskebåt. Siden jeg har endel fritid iløped av året, så kunne jeg tenkt meg en til jobb. Foreløpige drømmen er å drifte egen liten fiskebåt, da jeg liker å være for meg selv, å liker tanken om å være noen uker ute på havet alene. Men jeg har ingen relevant erfaring. Så jeg lurer på om det er noen bøker, kurs, youtube kanaler eller annen ressurser dere anbefaler? Mvh Wavy. Link to post
Bruflaat Svart 5.April Link til dette innlegget Svart 5.April Colin Watson peck på YouTube viser fint hvordan det er å starte som fisker med egen sjark, både oppturer og de mange nedturene. Link to post
Arne2 Svart 6.April Link til dette innlegget Svart 6.April Fantastisk for noen og enhver, inklusive også for de som mimrer tilbake til sin ungdom: https://www.youtube.com/@Decoy1975 Link to post
Wavy Svart 14.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April Tusen takk begge to 😊 Mvh Wavy Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn