bjarne520 Startet 8.April Link til dette innlegget Startet 8.April Hei Har en Ford sabb 2722E som eg tengte og skifte motorlabber/motorfester på, noen som vet hvor eg få tak i noe sånt? Er 4 stk bak med gear og en på tvers fremme, er dette vanligt på disse motorene? Link to post
Janoho Svart 9.April Link til dette innlegget Svart 9.April vet ikke om orginale er å få tak i lenger eller finnes, men her er universale Se produktene i Maritim Båtutstyr, må gjøre en beregning på vekt og gummihardhet (shore), maritim kan sikkert hjelpe med det. Jeg trodde det pleide å være 1 i hvert hjørne på disse motorene også, men sikkert ulike oppsett ute og går. Link to post
bjarne520 Svart 9.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April Takker for info👍 ja er jo 2 foran og 2 bak som er vanlig Link to post
Roger jo Svart 9.April Link til dette innlegget Svart 9.April Det normale er 2 foran og 4 bak kontakt https://www.frydenbo-maritime.no/forward/merkevarer/lister-petter der fikk jeg mine for noen år siden Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
bjarne520 Svart 9.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April Ja men tengte på andre motorer😊 Maritim hadde ikke, KD trading er på saken, ringer Frydenbø i morgen og hører med di. Takk for tips👍 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn