ReneNorge Startet 13.April Link til dette innlegget Startet 13.April Hei, jeg har en Faria trim instrument som oppfører seg litt merkelig. Når tenning er på virker den sånn halvveis. Når jeg senker motoren henger trim igjen, helt til jeg slår litt på måleren, da viser den riktig trim. Når jeg slå av tenning skiftet den posisjon momentant. Jeg har renset kontaktene uten hell. Er det noe som jeg kan gjøre (smøre opp innsiden?). Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 13.April Link til dette innlegget Svart 13.April (redigert) Er du sikker på at giveren på motoren er hel og i orden? Kan hende instrumentet er fullstendig i orden. Mål motstand mellom ledningene på giveren mens du kjører motor opp og ned. Motstanden skal bare bevege seg i en retning i løpet av bevegelsen. Redigert 13.April av subwoofer Glem dette, så ikke at det virker når du dunker på det. Da er det noe mekanisk i instrumentet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.