Hyttebåttrøbbel Startet 17.April Link til dette innlegget Startet 17.April Hei jeg har en flytebrygge på 5x3m med plastikk tønner. Det er en 2m høy skråning opp fra vannet der jeg skal lagre flytebrygga til vinteren pga isgang. Er det noen som har laget noe som man kan dra/vinsje brygga opp fra vannet? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 17.April Link til dette innlegget Svart 17.April Hei, velkommen på forumet. Har du tilgang på 230 V der brygga ligger? Eller må den dras med håndkraft? Håper du følger opp tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 17.April Link til dette innlegget Svart 17.April Sprengstoff. Neida, men det vanskelig å mene noe uten bilder. Jeg håper også du følger opp, kan ha interesse for mange. Legger du ut bilder og svarer på spørsmål får du helt sikkert gode forslag her. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
index Svart 17.April Link til dette innlegget Svart 17.April Et par brede planker og en god talje, så burde det vel gå greit tenker jeg. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Big Horn Svart 17.April Link til dette innlegget Svart 17.April Kommer du til med en 4-hjulstrekker er vel saken biff? Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 17.April Link til dette innlegget Svart 17.April Lag en passende høy (1,5-2m) A av 2*4 plank og la endene stikke 10 cm ut over toppen på A. Sett denne etpar meter innenfor brygga og legg winsjwire/ slepetau til bilen el oppå før den går videre til bunnen av brygga. Da løfter du forenden på brygga og alt går lettere. Når A velter mot deg flytter du bare litt. Legg planker under på langs slik at du kan såpe de inn og bruke når brygga skal ut igjen. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.