Signis Startet 18.April Link til dette innlegget Startet 18.April 30:fots cabincruiser med landstrøminntak innafor akterporten. Meget upraktisk, snubletråd. Vurderer å flytte den fram til baugen. Hva tenker folket? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 18.April Link til dette innlegget Svart 18.April Hva mener du med å flytte fra innenfor baugporten til baugen? Båtmodell? Sitér dette innlegget Link to post
Signis Svart 18.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April Skarpnes 9100, innlegg redigert Kommentar fra moderator: Lagt til i tittelen. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 18.April Link til dette innlegget Svart 18.April Det som er viktig å tenke på er at det ikke skal kunne komme vann i kontakten. Det gjelder ikke bare når du er plugget inn, men også når du seiler eller vasker båten Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Signis Svart 18.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April Tenkte å bruke denne HjemBåtutstyrElektronikkLandstrømRatio Landstrøm inntakskontakt 16 A Påskekampanje Ratio Landstrøm inntakskontakt 16 A Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 18.April Link til dette innlegget Svart 18.April Ser ikke hvordan kontakt det er, men sikkert fin den. Vi har den «spesialkontakten» som vel stort sett har gul kabel. Den kabelen er grisedyr synes jeg og skulle ønske vi bare hadde ordinær blå rundstift. (CSS tror jeg den heter) Da hadde jeg hatt to lengder som jeg kunne byttet på om vi går med akter eller bau inn Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Ingar Svart 19.April Link til dette innlegget Svart 19.April Ingar skrev On 18.4.2025 at 11.47: Hva mener du med å flytte fra innenfor baugporten til baugen? Vis hele sitatet Ser du har endret baugport til akterport, det gir mer mening. Kan du få plassert kontakten under "taket" i ankerboksen? Da kan man bruke en vanlig CEE-kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.