Poly-Esther Startet 19.April Link til dette innlegget Startet 19.April Jeg har en 2002 Askeladden 515 der alt av kabler, wire, slanger osv. kommer ut fra en gummimuffe til motoren, som begynner å bli litt sliten. Jeg skulle gjerne ha samlet alt av kabler osv. i en "pølse/rør", slik nyere båter har. Jeg vet det finnes slike "pølser" med glidelås eller borrelås, men hvem som har dette, finner jeg ikke ut av. Buntestrips er foreløpig brukt, men ser ikke særlig vakkert ut. På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 20.April Link til dette innlegget Svart 20.April Marineshop har kabelstrømper Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Poly-Esther Svart 20.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April @Blouberg Takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.