Stigen1 Startet 20.April Link til dette innlegget Startet 20.April Hvordan oppgradere , finner ikke noe opplysninger om hvordan Sitér dette innlegget Link to post
Renzir Svart 20.April Link til dette innlegget Svart 20.April Jeg har en F9,9 HMHS. Hvis det er samme på din som på min så er det veldig enkelt. Gasshåndtaket kan ikke vris til maks turtall. Ta av motordekselet og vri på håndtaket. Da ser du at det er festet ett lite metalldeksel med en skrue som hindrer deg i å vri gassen til fullt. Ta av dette bare. Bytter du forgasser i tillegg blir det 20 hester. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 20.April Link til dette innlegget Svart 20.April Renzir skrev On 20.4.2025 at 22.41: eg har en F9,9 HMHS. Hvis det er samme på din som på min så er det veldig enkelt. Vis hele sitatet Det er det Bare stammelengden som er forskjell på de to motorene. Knallgod forklaring Sitér dette innlegget Link to post
Stigen1 Svart 21.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April Tusen takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.