Muggebigge Startet 21.April Link til dette innlegget Startet 21.April (redigert) Da går det mot utskifting av vindusviskermotor til Hankø Terna. Trenger 12V med 1 hastighet og parkering, typ denne fra TMC: Har allerede fått anbefalt viskermotor fra Biltema, men ser at det er mer å velge mellom. Noen her som har erfaring med TMC, Wexco, Roca, Dometic eller Ongaro? Eventuelt andre merker? Eller blir det hipp som happ? Redigert 21.April av Muggebigge Misspelling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 21.April Link til dette innlegget Svart 21.April Det er forskjell på kvaliteten jeg anbefaler ikke biltema.Det er også greit å måle aksel lengden biltema har kun kort. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 22.April Link til dette innlegget Svart 22.April Muggebigge skrev On 21.4.2025 at 14.15: Har allerede fått anbefalt viskermotor fra Biltema, men ser at det er mer å velge mellom. Noen her som har erfaring med TMC, Wexco, Roca, Dometic eller Ongaro? Eventuelt andre merker? Eller blir det hipp som happ? Er ikke Biltemamotoren TMC? Innbiller meg at jeg så det en gang. Har ingen erfaring verken med Hipp eller Happ, men Roca er kjempegode greier og den har trinnløs regulerbar slagvinkel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.