Gew77 Startet 22.April Link til dette innlegget Startet 22.April Hei, Har kjøpt båt med en nyere(2023) Vulcan 9 plotter. Fra før har denne Navionics brikke for Norge og Skandinavia sør for Trondheim. Ser denne har slot for to brikker. Om jeg kjøper en nye brikke for Trondheim-Tromsø og putter i slot 2, vil dette da fungere, og vil det fungere sømløst? Sparer en tusenlapp på dette fremfor å kjøpe en ny brikke for hele Norge. Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Ask Svart 22.April Link til dette innlegget Svart 22.April Eg har same plottar. Det funka fint på min då eg satte inn ei karbrikka til. (Shetland) Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 22.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April Flott, takker! Ellers fornøyd med plotteren? Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
TåT Svart 22.April Link til dette innlegget Svart 22.April Ask skrev for 1 time siden: Eg har same plottar. Det funka fint på min då eg satte inn ei karbrikka til. (Shetland) Mest av nysgjerrighet; funker dette helt «sømløst», eller må du bytte kartkilde på plotteren når du går fra et kart til et annet? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 22.April Link til dette innlegget Svart 22.April TåT skrev for 4 timer siden: Mest av nysgjerrighet; funker dette helt «sømløst», eller må du bytte kartkilde på plotteren når du går fra et kart til et annet? Det funka saumlaust, men eg satte i brikka då eg var godt ute i Nordsjøen, men merka ikkje noko problem då plottaren skifta til den andre brikka då eg kom heim att. Eg er nøgd med plottaren, men eg klarar ikkje å sjå nokon god grunn til at desse plottarane skal kosta 3-4 000 meir for kvar tre tommar større skjerm. Det er ikkje mogeleg å kopla saman to plottarar. Det lærte eg på den dyre måten... Så om du treng ein ubrukt plottar, så send ein im. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.