Jump to content

Simrad CA 42 starter ikke opp etter vinteren

GeirFrode

Recommended Posts

Er det noen som har forslag til hvorfor plotteren ikke vil våkne etter vinterdvalen? Det er strøm inn på pluggen på plotteren, men ingen respons når powerknappen trykkes inn. Det har ikke vært noe problem tidligere etter vinteren, men nå virker det som om den ikke vil mer.

Det er jo en plotter som begynner å bli gammel, men kan det være en enkel sak å fikse, så gjør jeg det.

20250423_191036.jpg

Takk for info.

Jeg aner ikke om batteriet har vært byttet. Jeg har hatt båten i 5 år, og ikke gjort noe. Plotteren har fungert som den skal hele tiden. Ble litt lang i maska når det ikke var tegn til liv i den i dag. Har lest hele tråden du linket til Worry, men føler at symptomene ikke er helt like. Men som nevnt, så tror jeg at jeg får ta med plotteren hjem og skru den opp for å se. Lurer bare på om batteriet i min er identisk med det som er i CX44?

Har samme problem med min slaveskjerm DS42.Worry nevnte i tidligere tråd at det kan være bacup batteriet.Har levert plotteren inn for bytte av batteri,får svar over helga.Vurderer å kjøpe Raymarin 12 elite,den er på kampanje til 11 lapper.

Kommer med oppdatering i begge tråder

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...