Jump to content

Koblingsskjema for Quicksilver PH 605?

Dodraugen

Recommended Posts

Hei, noen som vet om det er mulig å få tak i et mer detaljert koblingsskjema for Quicksilver PH 605 enn det som står i brukermanualen?

Jeg har et problem med at den bakre lensepumpa ikke virker, verken via bryteren på konsollet eller flottørbryteren. Begge har egen sikring og det er spenning ut på begge kurser, men ikke på noen av lederene ved pumpa. Jordingen er ok, pumpa går om jeg kobler spenning direkte på en lederne.

Utfordringen er at kursen til flottørbryteren kommer fra en sikring ved batteriet, kursen via bryter kommer naturligvis fra konsollet foran. Men et sted inni båten møtes de og kobles om, da det ikke er samme farge på ledningene ned til pumpa som de som kommer fra sikringer/bryter. Jeg mistenker at denne skjøten har blitt herpa på en eller annen måte, særlig siden det også er en lekkasjestrøm et sted som tapper batteriet selv om hovedbryteren er slått av...

Så, noen som har et tips til enten skjema eller hvor skjøten på kabelnettet er? Eller må jeg "grave rundt" og lete inni skroget? Burde hatt ekstra ledd på både armer og fingre virker det som...  

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...