Nimbus310 Startet 24.April Link til dette innlegget Startet 24.April Jeg har en D4 eber fra 2014 må bytte ut 801 display (funka ikke). Har fått tak i miniregulator og temperatur føler. Koblingsskjema som fulgte med temperaturføler stemmer ikke. Noen her som har montert dette . Et annet spørsmål,må jeg ha den føleren og eventuelt hvorfor. Sitér dette innlegget Link to post
Sørine Svart 24.April Link til dette innlegget Svart 24.April Prøv denne side... https://www.letonkinoisvarnish.co.uk/eberspacher_intro_1.html der er svar på næsten alt angående eberspacher. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 24.April Link til dette innlegget Svart 24.April Nimbus310 skrev 1 time siden: Et annet spørsmål,må jeg ha den føleren og eventuelt hvorfor. Du må ikke ha den. Men uten vil varmeren føle temperatur på luften den suger inn fra rommet der varmeren er montert. Noe som kan gjøre det vanskeligere å få riktig temperatur i kabinen som blir oppvarmet. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.