Lazyjack Startet 25.April Link til dette innlegget Startet 25.April Gjelder Yanmar 2GM20F, 18 hk. Noen som kan anbefale en pumpe som er lett tilgjengelig og har stusser for 8-10 mm slange? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.April Link til dette innlegget Svart 25.April Jeg har brukt denne med stort hell i snart 20 år. Eller , jeg er på nr 2 nå, den første holdt bare 6-7 år. Min motor er en 70hk Ford FSD, så den er garantert stor nok til din også. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SveinHa Svart 25.April Link til dette innlegget Svart 25.April index skrev On 25.4.2025 at 7.34: Jeg har brukt denne med stort hell i snart 20 år. Vis hele sitatet Den der er super, eneste "ulempen" er at den putrer og går hele tiden selv uten forbruk... Har en slik (som sikkert er 20 år gammel og har ligget i rotekassen til litt odde bruk i ny og ne...) i bilen for tiden. I gamle dager solgte Biltema en slik pumpe som var godkjent for bruk i småfly og det må jo være et kvalitetstegn. Den de selger nå ser helt lik ut... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
index Svart 25.April Link til dette innlegget Svart 25.April SveinHa skrev On 25.4.2025 at 8.13: Den der er super, eneste "ulempen" er at den putrer og går hele tiden selv uten forbruk... Vis hele sitatet Det er sant. Men jeg har ikke tenningen stående på uten motoren i gang, unntatt ved lufting. Så da ser jeg det ikke som et problem. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.