Mobilius Startet 26.April Link til dette innlegget Startet 26.April Vil ikke øke ved gasspådrag ved ulike turtall. Må lures opp i turtall ved å redusere for så å øke gassen. Kveles ved full og halvt gasspådrag. Fusker ved turtall rundt 4000 - 5000. Sitér dette innlegget Link to post
Selco Racing Svart 26.April Link til dette innlegget Svart 26.April Hell på ny bensin. Sjekk bensin tilførsel, herunder tank, lufting,slanger, koblinger, filter, trykk. Nye plugger hvert år. Les av forbrenning på gamle plugger. coiler er svakhet på disse motorene. Sjekk batteri og alle el forbindelser. Sitér dette innlegget Link to post
fs Svart 27.April Link til dette innlegget Svart 27.April Ref. ev. Coil problem; Dersom du ser at en av pluggene avviker fra de 2 andre, så bytt plugger men også coiler internt for på den måten å verifisere et ev coilproblem. Sitér dette innlegget Link to post
Mobilius Svart 27.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April Ingen dum ide 👍. Men jeg har faktisk 3 nye coiler liggende da forrige eier trodde disse var defekte. Jeg kan forsøke å bytte disse. Sitér dette innlegget Link to post
Mobilius Svart 9.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai Har forsøkt å bytte alle coiler og plugger uten at det hjelper. Jeg har Wesselview og den kommer opp med følgende feilkoder: Kan det være oljetank nivå sensor som er dårlig. Noen som kjenner til hvordan jeg kan feilsøke denne ved å laske den i koblingen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.