casie Startet 27.April Link til dette innlegget Startet 27.April Skal installere en sleipner baugthurster se 80. Har kjøpt inn 95mm2 kabler, og disse har polsko med 10 mm hull. Batteriklemmene har 8 mm bolt. Er dette innafor, eller fy fy? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 27.April Link til dette innlegget Svart 27.April Hadde du giddet å fylle ut hvor du holder hus kan det hende noen hadde riktige liggende Jeg har(tror jeg) men du må hente de her men det kan jo være upraktisk eller ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.April Link til dette innlegget Svart 27.April Det er fy og smekk på fingrene. Jeg vet ikke hvor du holder til jeg heller. Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 27.April Link til dette innlegget Svart 27.April Du bør bruke godt tilpasset kabelsko til dette, dvs med 8mm hull. Sitér dette innlegget Link to post
casie Svart 27.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April Holder til i Bergen. Får bytte ut med 10 mm… Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 27.April Link til dette innlegget Svart 27.April casie skrev 34 minutter siden: Holder til i Bergen Ja da er det jo godt håp om å få tak i riktig over disk i morgen så like greit å gjøre det etter boken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.