Jump to content

HT på mindre båtar - meiningslaust?

Mammut1

Recommended Posts

Eg har stussa litt på at ferske potensielle daycruiser-eigarar svært ofte blir anbefalt lukka/HT-båt. No var eg nett i min eigen 17-fots kalesjebåt. Det er stiv kuling frå sørvest, og det pissregnar. Båten ligg ikkje inne i eit skjerma hamnebaseng, men ytters på en molo med været på skrå inn forut. Og der, under kalesja, fekk eg bekrefta min skepsis mot små HT-båtar. Der var det tørt, lunt og direkte koselig. 

Så kvifor i alle dagar vil nokon anbefale ein båt i denne klassen, td Rana 17 eller Hansvik 18, med HT? Ref dette bildet av sistnemnte:

IMG_5616.jpeg.a90111395b9c1dbcf1ad3be4df8d679a.jpeg

Kvifor er det så attraktivt å sitte å stirre inn i kahytten - eventuelt taket - når ein køyrer båt? Eg tenker i alle fall det er både lunare og meir fleksibelt å sitte under avtagbar kalesje. 

Mye bedre å se ut glassvindu enn kalesjevindu, halvpartten så mye jobb med kalesje. finere estetisk og lunere. bor man på sørlandet og bare har sol og finvær, kan jeg være med på at åpenbåt har noe for seg! Selv kommer jeg aldri til å kjøpe kalesjebåt igjen! :smiler:

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Aldri kalesje igjen...

Ex 1963 Furuholmen 52 Detroit V8-71 - Ex 1986 Fairline Forty VP TAMD 60C 

Ex 1994 Bayliner 4788 Pilot House Hino WO6D-TI - Ex 1984 Coronet 38.1 Mediterranean VP TAMD 70E

Ex 2006 Bavaria 42 Sport VP D6-310 IPS 500 - Ex 1997 Fairline Squadron 50 VP TAMD122 HP

2003 Fairline Squadron 55 VP D12-715

Eg er sjølsagt einig i litt større båtar, der du kan gå inn, lukke døra og ta på tøflene. Også, sjølsagt, i at smaken er som ein arrete bak. Men eg må få kverulere litt likevel:

-morten- skrev for 9 timer siden:

Mye bedre å se ut glassvindu enn kalesjevindu

På desse 17-18 fotarane ser du gjerne ut gjennom ein vindskjerm (glas/plexi) uansett,

-morten- skrev for 9 timer siden:

lunere

Ja, viss du kan sitte under hardtopen så. Men på desse båtane er som regel styreposisjonen bak, og du blir sittande å stirre inn i taket ute i friluft. Ulunt. 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...