Onkel Skrekk Startet 28.April Link til dette innlegget Startet 28.April Jeg ser på en Lami 14 fot med 18 hester tohatsu på Finn.no. Er det noen som har erfaring med Lami på åpent hav? Sitér dette innlegget Link to post
Trond123 Svart 28.April Link til dette innlegget Svart 28.April Dette er vel en typisk "landstedsbåt" som sannsynligvis er klassifisert C, altså for bruk i beskyttet farvann. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 28.April Link til dette innlegget Svart 28.April Tror ikke du kan forvente mere eller mindre kontra andre 14 fotere fra samme tidsrom. Ganske sikkert bedre en GH14, men antakeligvis dårligere enn Rana i samme størrelse. Ingen av disse er tiltenkt bruk på Doggerbank under en vinterstorm. Sitér dette innlegget Link to post
Onkel Skrekk Svart 30.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April Hei og takk for svar. Tenkte evt. å bruke båten innaskjærs på Tjøme. Sikkert ikke en båt å runde Verdens ende med :) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 30.April Link til dette innlegget Svart 30.April Avhenger av været. Verdens ende kan være et stuegulv, men også høyhus av vann :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.