skøytelars Startet 29.April Link til dette innlegget Startet 29.April Er det noen av stedene i Osloområdet som selger 98 oktan bensin? Lindøya, Kongen, Oksenøya, Kavringen, Oppegård etc? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 29.April Link til dette innlegget Svart 29.April Skal du ha mye? Muligheten er å bestille tankbil til en brygge i Oslo. En venn gjorde dette, men han skulle ha mange hundre liter. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
skøytelars Svart 29.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April Faxen skrev 1 time siden: Skal du ha mye? Muligheten er å bestille tankbil til en brygge i Oslo. En venn gjorde dette, men han skulle ha mange hundre liter. Nei, kun til påhenger 🙈 Sitér dette innlegget Link to post
Moderator Svart 29.April Link til dette innlegget Svart 29.April "Fra båt", mener du flytende marina? Sitér dette innlegget Link to post
rundgren Svart 29.April Link til dette innlegget Svart 29.April (redigert) skøytelars skrev for 4 timer siden: Nei, kun til påhenger 🙈 Kongen er verdt å prøve. Står her at de har 98: https://bunkring.no/marinaer/kongen-marina Godt utvalg og god service etter min erfaring som dieselkunde. Men kanskje ikke det billigste. Det er betjent i sesongen, så går an å ringe og sjekke når du er på vei Redigert 29.April av rundgren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 29.April Link til dette innlegget Svart 29.April Oppgård Båtforening har 98 om jeg ikke husker feil. Det samme har Solvik Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
TåT Svart 29.April Link til dette innlegget Svart 29.April HiWard skrev 51 minutter siden: Oppgård Båtforening har 98 om jeg ikke husker feil. Jepp, står her: https://www.blmtrans.no/batdrivstoff/batdrivstoff-oppegard/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.