Poly-Esther Startet Tirsdag 14:43 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 14:43 Jeg har 2002 Mercury 90 HK 4 Takt som jeg skal demontere tiltenheten på. Må jeg tappe oljen av den? Motoren hviler på armen, så det er ingen fare med å få den i hodet. Ellers, er det andre tips som jeg trenger å vite før jeg begynner på jobben? På forhånd takk! Link to post
Teerex Svart Tirsdag 19:25 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 19:25 Demontere, altså fjerne den fra sin plass på motoren? Nei du trenger ikke tappe av noen olje. Eller mener du skru tiltenheten fra hverandre? Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Poly-Esther Svart Onsdag 10:52 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 10:52 Takk for responsen Teerex. Jeg skal kun innledningsvis demontere hele tilten komplett, for så å demontere el-motoren, da den er en smule rusten. Jeg sliter også med de to stjerneskruene som tiltsensoren er festet med. Motoren har kun gått i ferskvann, men visse ting både korroderer og ruster. Har du et tips om hvordan jeg løsner de skruene uten å ta livet av sensoren, eller knekke skruene, så er jeg takknemlig for det. Hilsen Paal Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn