3600 Startet 29.April Link til dette innlegget Startet 29.April Er vi ikke enige om at olje 15w-40 vds3 er fint til Volvo KAD motorer,selv om denne gulf olie er til lastbiler er specifikationer vel overholdt,grunden til spørgsmål er at denne olie er hyldevare på mit job ,og tænker jeg nok lige kunne få 40-50liter Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 29.April Link til dette innlegget Svart 29.April KAD serien har krav til VDS-2, høyere spec, altså VDS-3 og 4,5 kan også benyttes. Oljen du sikter til er toppers. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
dieselfan Svart 29.April Link til dette innlegget Svart 29.April Beklager @3600, etter noen hundre tråden om motorolje på dette Forumet må jeg advare deg om et fenomen.... (ironi) Dersom du har kjøpt denne oljen dobbelt så dyrt, så er den bra Dersom du kjøper den til en rimelig pris, så er den neppe noe bra for motoren din... Sitér dette innlegget Link to post
3600 Svart 29.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April Jeg kan få 10-12 dunke til 0 kroner ,så det er nok ikke godt for motorene Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 29.April Link til dette innlegget Svart 29.April Det er en ypperlig olje, dine motorer kommer til å bli lykkelige Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.