Blyrompa Startet 2.Mai Link til dette innlegget Startet 2.Mai Hei. Dette til info. Har hatt en runde med å bytte dysehylser på en slik motor. Det hele begynte med at man skulle plane toppen etter at toppakning blåste. Da ble dyser tatt ut med det resultat at 1 dysehylse løsnet. Det viser seg at skal det byttes dysehylser på Iveco aifo srm33/25 så må toppen være av da man trenger tilgang også underfra. Neste er at det finnes en del spesialverktøy og det er ikke lett å oppdrive lenger. Dette så jeg meg nødt til å gå til innkjøp og ble shippet fra Italia. Jeg demonterte toppen selv og leverte til verksted som utført dette og det tok ikke lang tid så lenge de hadde korrekt verktøy. Jeg ble også informert om at en tetningsmasse ble benyttet for å sikre at det ble tett. Jeg er ukjent med hva den heter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.