Jump to content

Luftslange mellom akterkabin og bysse, hva er det?

Sutasuta

Recommended Posts

Ja det er mulig det er det som er tanken bak det. Har jo gassvarmer ombord så det er kanskje noe i det. Virker jo rart å pumpe inn luft der.

Kanskje jeg skal få fikset meg en ny en da om det er noe poeng?  Har overlevd 4 år uten så det går vel greit

Hmm. Propanbeholder skal monteres slik at eventuell lekkasje skal dreneres ut i det fri.  

Om du ikke allerede har gassalarm som varsler for propan bør du skaffe deg det snarest. Og gjerne også en CO-varsler om du ikke har det. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

En alarm vil være siste skanse. All fokus må være på at ting holdes så pass i orden at siste skanse er unødvendig. 

Er du klar over at propan er tyngre enn luft?

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Sutasuta skrev for 10 timer siden:

Ja det er mulig det er det som er tanken bak det. Har jo gassvarmer ombord så det er kanskje noe i det. Virker jo rart å pumpe inn luft der.

Kanskje jeg skal få fikset meg en ny en da om det er noe poeng?  Har overlevd 4 år uten så det går vel greit

Det er jo et valg man tar. Smeller det, så vil du trolig ikke oppfatte noe som helst. Personlg ville jeg satset på å ha fungerende avtrekk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...