Raymond_J Startet 6.Mai Link til dette innlegget Startet 6.Mai Driver å prosjekterer solceller på mitt lille Albin Cirrus 78 budsjettprosjekt. Tror jeg ønsker å gå for fast rammepanel på stang akterut på båten. Tenker da å feste et 25 mm rør i 2 punkter på et av de vertikale rørene på pushpit, og så bruke typ denne: Solcellepanelholder, universal, 2-pk. - Biltema.no . Forsøkt finne egnede fester, men finner kun typ Noa fester som er beregnet på rør til brakett. Trenger altså rør til rør. Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 6.Mai Link til dette innlegget Svart 6.Mai @Raymond_J er det noe sånt du mener? www.watski.no evnt til en helt annen pris på Temu www.temu.com om du ikke trenger justering Sitér dette innlegget Link to post
Raymond_J Svart 7.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai Noe sånt som denne tror jeg kan fungere bra, og overkommelig pris. Tenker da og bolte 2 sett sammen, trenger da lengre bolter selvfølgelig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.