10og15hk Startet 6.Mai Link til dette innlegget Startet 6.Mai Har testet mercuryen nå og har lagt merke til at den lekker noe væske. Tror det er oilje. Motoren er fra tidlig 2010 tallet og når motoren står i natural vil den bare dø hvis den får stå. Jeg må løfte opp warm up spaken på kontroll boksen for og holde den i live. Hva skal jeg gjøre for og fikse dette. Kan dette være på grunn av lekkasjen. Hvor kan lekkasjen komme fra? og så fant jeg en ledning som ser ut som den skal være festet et sted? Legger til et bilde. Har ett bilde og. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 6.Mai Link til dette innlegget Svart 6.Mai (redigert) Redigert 6.Mai av Geir Hel kansje slangen med blå ring skal i nippel med blå ring (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
10og15hk Svart 6.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai Geir Hel skrev for 2 timer siden: Hvordan bør jeg feste den? Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 7.Mai Link til dette innlegget Svart 7.Mai Kjøp en slangeklemme som passer slangen. Tre klemmen på slangen - sett slangen på stussen. Sett klemmen så den ligger over stussen og skru til. Pass på at slangen har en fin bøy. Sjekk for lekasje etterpå. Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
index Svart 7.Mai Link til dette innlegget Svart 7.Mai Eller sett på et strips. Vanlig på påhengere. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.