Thoma_s Startet 7.Mai Link til dette innlegget Startet 7.Mai Her er litt om et verksteds prosjekt jeg har holdt på med i det siste . På akterdekk var det montert fire i svart stål. De gjorde jobben men begynte å bli slitne Kjøpte 2 " rustfrie eksos deler ifra Speeding Eksos deler Kuttet ut flenser ifra en plate. Sveiset de i en jigg for å få det beint og rett. Er ikke en sveiser, mer sliper. Etter litt polering blir det blankt og fint. Fint å bygge slikt selv Anbefales Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 7.Mai Link til dette innlegget Svart 7.Mai flott arbeid Thoma_s skrev 1 time siden: Fint å bygge slikt selv Tiltredes . . . ! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
dieselfan Svart 7.Mai Link til dette innlegget Svart 7.Mai Flott jobb, skikkelig imponerende Spesielt jiggen din viser at du er et skikkelig talent Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.Mai Link til dette innlegget Svart 7.Mai Vakkert! Både beint og rett (usikker på forskjellen🥴) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 7.Mai Link til dette innlegget Svart 7.Mai @Lazyjack det første sitatet ditt var vel ikke ment til denne tråden ? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.Mai Link til dette innlegget Svart 7.Mai På ingen måte men av og til låser det seg fast en tidligere sitering. Vet ikke helt hvorfor og jeg sliter med å få slettet det 🥴 Andre ganger får jeg ikke sitert i det hele tatt. Dette gjelder fra mobil, på pc går det greit. Sitér dette innlegget Link to post
Thoma_s Svart 7.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai Lazyjack skrev for 2 timer siden: Både beint og rett Da er det både i vader, lodd og rett vinkel Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.Mai Link til dette innlegget Svart 7.Mai Thoma_s skrev 1 time siden: Da er det både i vader, lodd og rett vinkel 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.