yam Startet 7.Mai Link til dette innlegget Startet 7.Mai Om de har sluttet da. Lurer på det pga er ute etter front vindu til en mørejet 30 1986 modell. Sitér dette innlegget Link to post
krokenkaia Svart 7.Mai Link til dette innlegget Svart 7.Mai Skorpa Fiberglas, Volsundvegen 26, 6094 Leinøy, tlf 70 08 65 92 Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 8.Mai Link til dette innlegget Svart 8.Mai Mørejet bygges nå her: https://kont31.wixsite.com/lending/morejet1220 Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 8.Mai Link til dette innlegget Svart 8.Mai Har hatt for meg at det er en connection mellom Mørejet og nåværende GS Marine, som bygger Scirocco skyssbåtene. Er det noe i det, eller er jeg på villspor? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Boatmad Svart 8.Mai Link til dette innlegget Svart 8.Mai ivar skrev On 8.5.2025 at 8.56: Har hatt for meg at det er en connection mellom Mørejet og nåværende GS Marine, som bygger Scirocco skyssbåtene. Er det noe i det, eller er jeg på villspor? Vis hele sitatet Dem er fra Skorpen familien. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 8.Mai Link til dette innlegget Svart 8.Mai 1200 Er jo en helt annen båt. Mørejet 30 har jo helt flate og små vinduer, så ville spurt en glassmester. Båtleverandørene lager jo sansynligvis ikke vinduene selv uansett Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.