At-le Svart 22.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2007 Stakkars måke... At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 28.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2007 At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 6.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2007 Truckclip At-le Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 6.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2007 Modifisert Sidewinder mot vannscooter. Kan sikkert brukast mot hekkbølgegeneralar og.. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 23.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Us marine. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 HAHAHAHA Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
At-le Svart 26.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2007 Vellykket tilslutt? At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 26.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2007 At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 30.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2007 Hhiiiii At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 18.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2007 Hhiiiii At-le Hei. mister mange video film her hos YouTube. Men trykk sitat innlegg nr 259 legg til svar. den vil funger bra video? merkelig????hvordan??? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 23.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2007 Per og Erik var tvillinger. Per eide en gammel og elendig båt, og tilfeldighetene ville det slik at Eriks kone døde samme dag som Pers båt sank. Noen dager senere traff Per en gammel tante som trodde han var Erik. Så leit å høre om tapet ditt, sa tanten. Per trodde hun snakket om båten og svarte: Nja... faktisk er jeg bare glad jeg er kvitt henne. Hun var råtten fra dag en. Underdelen var revet fra hverandre og hun luktet gammel fisk. Hun var lekk hele tiden, og hadde en stor sprekk bak og et ganske stort hull fremme. Hver gang jeg brukte henne ble hullet større. Jeg går ut fra at det som tok knekken på henne var at jeg leide henne ut til fire karer som ville ha det morro. Idiotene forsøkte alle å komme inn i henne samtidig, så hun sprakk på midten. Men det er ikke så farlig, får bare begynne å sjekke annonsene for å finne en ny! Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Seilaren Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Merkelig annongse. Selgeren kommer nok ikke til å annongsere mer på finn... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
At-le Svart 16.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2007 Meningsløse !!!??? bare vannleke ?? http://www.break.com/index/man-jumps-into-...t-to-fight.html Kollisjon-kurs http://www.break.com/index/navy-boats-coll...full-speed.html At-le Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 16.November.2007 Link til dette innlegget Svart 16.November.2007 Hyggelig at du er tilbake med humoristiske innslag At-le. Det har vært tider denne høsten da jeg har savnet dem. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 16.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2007 Mangler BH ?? hmmm http://klipps.no/solbrent/ At-le Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.November.2007 Link til dette innlegget Svart 16.November.2007 Hei. I "Våre Duster" (som senere ble "Folk og Fe" og enda senere ble "Flåklypa Tidende"), fant jeg denne notisen fra 1962: Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
At-le Svart 19.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2007 Jesus test?? At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 19.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2007 Protest ! At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 12.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Problem...... ? At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 14.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2007 Neste Holmenkollen??? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2007 Sjöhest ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
At-le Svart 20.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2007 http://www.break.com/index/more-fishing-bl...-from-bill.html At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 20.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2007 Kran rodde sin båt. Spare penger eller problem motor-båten? At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 23.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2007 AT-LE hilser alle baatplassen-medlemmer : GOD JUL Ny båt 2008? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Donald2 Svart 23.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2007 God jul! Sitér dette innlegget <M/S Skipper har endret navn til Donald2.> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.