At-le Svart 29.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Ny interiør,møbler,billjard osv......god forslag?? :nono: At-le Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Et saftig språk!!! ...jeg antar at han var missfornøyd med påbudet... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
hifo Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Nils1 Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Man kanjo kvæææles å flir sæ ihjæl av slikt Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 11.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2008 Hei. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Flem340 Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Heisann. Er det noen som husker reklamesnutten med, tror det var Kirkevaag, som sitter høyt på sin flybrigde og roper på "tjøme radio,dette er Preben på kanal 16, er litt i beita for østers". Tror faktisk det var en serie med snutter med samme fyren (Preben) Noen som vet hva jeg mener, og vet om disse finnes på nettet? Sitér dette innlegget Link to post
Polar 17 Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Har ikke funnet filmen om "Preben" men hva med denne ? Sitér dette innlegget Snipe - Serious sailing - Serious fun Link to post
At-le Svart 13.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2008 Ny maritim modell?? At-le Sitér dette innlegget Link to post
plimsoll Svart 13.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2008 Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 At-le Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Kunne likne en del på Worses bravader, det der, med fin flott hekksjø og allting!!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Gas Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Kunne likne en del på Worses bravader, det der, med fin flott hekksjø og allting!!! Da var det deg jeg møtte nord for Bergen i sommer,Tv og alt av innhold i båten ellers byttet plass,samt øl som lå nederst i kjøleskapet hoppet opp til øverste hylle........... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Ja, jeg må få adressen din så jeg kan sende regning på bistand til ommøblering Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Gas Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Det tør jeg overhodet ikke då jeg frykter det blir dyrt,du bruker vel timesats fra øverste hylle i en sånn sak Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Ja, selvfølgelig, det er jo også en "komponent" innberegnet i honoraret for oppnådd resultat!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
roaldbj Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Formoder at du har avdelingskontorer omkring Norges kyst? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Ja, hvor enn det er behov for hekksjøer, så tar jeg oppdraget på freelance!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
hengefjes Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Flytt deg - jeg er større enn deg. Ikke bare sørpå dere sloss om kaiplassen. Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
roaldbj Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Det er faktisk litt maritimt innslag her: . Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 11.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2009 At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 11.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2009 At-le Sitér dette innlegget Link to post
Hans_K Svart 12.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2009 At-le, takk for alle de vanvittige og herlige videosnuttene du forer oss med. Keep'em coming, man - jeg ler meg skakk av sånt Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 12.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2009 Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
At-le Svart 16.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2009 At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2009 At-le Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.