Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Fantino skrev On 5.6.2017 at 16.13:

Det er et eller annet i systemet her som ikke funker som det skal. Dynamo skal gi på som f når senseledning er frakoplet.

Med dine ønsker og oppsett så mener jeg det kreves kunnskap for å få ting til å vare. Eneste mann jeg vet kan dette er Jørg Becker. Mange som kan dette men jeg vet ingen andre en Jørg som kan dette med å få ting til å vare. Anbefaler deg sterkt å kontakte han. Han er her på BP også, men tror han har ganske mye å gjøre om dagene, men ring han. Kontakt info finner du på tbbecker.no 

Jeg har med stort hell brukt han og han har aldri "stengt". Selv ikke helligdager :) 

Kjellg

Kjellg

Fantino skrev On 5.6.2017 at 16.13:

Det er et eller annet i systemet her som ikke funker som det skal. Dynamo skal gi på som f når senseledning er frakoplet.

Med dine ønsker og oppsett så mener jeg det kreves kunnskap for å få ting til å vare. Eneste mann jeg vet kan dette er Jørg Becker. Anbefaler deg sterkt å kontakte han. Han er her på BP også, men tror han har ganske mye å gjøre om dagene, men ring han. Kontakt info finner du på tbbecker.no

jeg har med stort hell brukt han og han har aldri "stengt". Selv ikke helligdager :) 

• Create New...