Tørstemaskinist Startet 13.Mai Link til dette innlegget Startet 13.Mai Har byttet septiktank og må ha ny giver. Har elektrisk toalett med kvern. Den gamle giveren hadde et beskyttelsesrør med hull i, men har hatt en del problemer med denne. Tror kvernet septik legger seg i røret og hindrer flottøren. Har noen erfaring med wema giver uten beskyttelsesrør i septiktank? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.Mai Link til dette innlegget Svart 13.Mai Min erfaring er at flottøren gror fast både med og uten det røret. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tørstemaskinist Svart 13.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai Ok, ikke noe merkbar forskjell altså? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 14.Mai Link til dette innlegget Svart 14.Mai Ultralydssensor har fungert nokonlunde feilfritt i min septiktank. Har ikkje sett løysingar som det har vore mindre problemer med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.