Norstar 350 Startet 14.Mai Link til dette innlegget Startet 14.Mai Vi hadde røykutvikling i båten vår pga en led lys lenke som det var feil på. Noen som hvet hvor vi kan få ny lenke, dersom de produseres lenger da.den er 88 cm lang. Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 4.Juni Link til dette innlegget Svart 4.Juni Norstar 350 skrev On 14.5.2025 at 22.03: Noen som hvet hvor vi kan få ny lenke, Da nærmer du kanskje stille deg selv spørsmålet om du ønsker å sette inn en ny lysende av samme typen som allerede en gang har tatt fyr? Jeg brukte 12v kjøleboks fra Biltema på båtferie. I bilen på E18 å vei hjem tok det fyr i kjøleboks. Jeg trakk ut kontakten og stoppet og slokket og luftet ut godt (men røyklukt hang igjen i mange dager i bilen). Jeg dro deretter til Biltema for å levere den inn. Fikk da spørsmål om jeg ville ha pengene tilbake eller få ny kjøleboks av samme typen som har tatt fyr en gang. Valgte pengene og kjøpte ny kjøleboks annet sted. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.