Nysgjerrigper Startet 15.Mai Link til dette innlegget Startet 15.Mai (redigert) Jeg har problemer med førersetet som i min Marex 280 er en toseter. Det blir jo veldig mye opp og ned, og nå har understellet på passasjersiden gått i stykker. Den blanke metallsøylen følger ikke med opp når man vil sette sofaen i øverste stilling. Begge understell styres opp/ned med en gjennomgående metallstang. Kanskje best å kjøpe to nye understell, men kan bli trøblete å justere opp og ned samtidig. Det finnes visst ikke understell for tosetere. Maritim hadde det før. Er det noen her som har råd til meg? Redigert 15.Mai av Nysgjerrigper (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Vennligst klikk her og les reglene før du poster Du må forandre emne tittelen ellers blir tråden stengt. Understell førersete til Marex 280 er defekt,. hvordan reparere? Og legg ved et par bilder er lurt, så en forstår problemet. googla førersete til Marex 280 fikk drtte??? eller er det Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Nysgjerrigper Svart 15.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai Takk, Roger! Min sønn sa "hvorfor ikke bruke ChatGPT"? Jeg gjorde og fikk svar... Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Nysgjerrigper skrev 11 minutter siden: Jeg gjorde og fikk svar... Flott du fikk svar, fint om du deler svaret med forumet, det er altfor mange tråder som løsningen uteblir. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Nysgjerrigper Svart 15.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai Det foreslås å kjøpe ny gassdemper. Jeg skal til båten nå for å sjekke om dette er mulig. Alternativet blir å kjøpe to nye stol-understell/konsoller. Jeg må da bare passe på å få slike som er høye nok. Sitér dette innlegget Link to post
Nysgjerrigper Svart 15.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai Jeg har kjøpt to nye båtstolstativer hos Jula til 1000 kr. pr. stk. Maks. og minimum høyde passer akkurat til dobbeltsetet mitt. Der hadde jeg flaks! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 16.Mai Link til dette innlegget Svart 16.Mai Nysgjerrigper skrev for 17 timer siden: Jeg har kjøpt to nye båtstolstativer hos Jula t fin tilbakemelding.. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
JonnyBoy Svart 16.Mai Link til dette innlegget Svart 16.Mai Nysgjerrigper skrev for 17 timer siden: Jeg har kjøpt to nye båtstolstativer hos Jula til 1000 kr. pr. stk. Maks. og minimum høyde passer akkurat til dobbeltsetet mitt. Der hadde jeg flaks! Hvordan blir det å betjene disse? Klarer du å heve/senke begge med en hånd som originalt, eller må du ned på gulvet og bruke begge hendene? Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Nysgjerrigper Svart 16.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai Må nok ned på gulvet og bruke begge hendene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.