Ranarider90 Startet 15.Mai Link til dette innlegget Startet 15.Mai Er på jakt etter pulpit i en slik stil. Kan ikke finne dette noen plasser. Er det noen her på forumet som har peil hvor man kan få tak i slike? Sitér dette innlegget Link to post
Janne_G Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Der tror eg att beste måten er att kontakte nåen som jobber i rustfritt och kan produsere på den måten du önsker. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Forsøk her https://www.xn--din-bt-mua.com/skibsplast-modeller mulig de vet Telefon: +47 33 21 05 62 Epost: tonsberg@bestmarin.no Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
kjing Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Vet ikke hvor du holder til men kanskje Norsk Lystbåtdestruksjon på Skedsmokorset eller Kambo Marina er verdt et forsøk. Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Ranarider90 skrev for 13 timer siden: Er på jakt etter pulpit i en slik stil. Kan ikke finne dette noen plasser. Er det noen her på forumet som har peil hvor man kan få tak i slike? Litt uklart hva som ligger i "slik stil". Betyr det feks at de må skrå ned foran? Ser det er en Skibsplast, mens jeg selv har annen Skibsplast, en Familyship på 19 fot, slik: https://www.xn--din-bt-mua.com/new-page-1 Kjøpte den med litt skader i rekka og tenkte jeg skulle få det sveiset. Men allerede på første båtturen fant jeg ut at sånt er mer iveien enn til nytte for meg, så jeg demonterte rekkene der fremme og plugget hullene med skruer og tetningsmasse. Styrbord rekke er knekt rett fremfor midtre støtte. Babord har en bitteliten sprekk samme sted. Kan selges for 1000 kr tilsammen. Nær Hønefoss, men kjører endel turer på E18 til Arendal. Det kan også være relevant om du er ute etter noe billig brukt eller om du ser etter noe laget helt på mål og er villig til å betale mange tusen for det. Hvis du skal ha tips om hvor du kan få tal i noe slikt kan det også være relevant hvor i landet du holder til. Jo mer info. Jo bedre svar får du. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Stikk innom Kambo Marina. De har mye slikt fra båter de hugger opp. Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 15.Mai Link til dette innlegget Svart 15.Mai Har litt mer info, men gidder ikke legge mer innsats i det før jeg ser trådstarter følger opp tråden sin. Sitér dette innlegget Link to post
Ranarider90 Svart 16.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai Hei, Takker for gode bidrag! :) Jeg holder til i nord norge. Og det virker som kambo marina ikke kan levere dette nordover. Jeg har sendt de en epost, venter på svar fra de. Skal monteres på en Selco 16. Synes den ser nokså snau ut i baugen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.