subwoofer Svart Tirsdag 16:02 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 16:02 Eller diodetest, da pleier det å pipe ved kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart Tirsdag 16:45 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 16:45 Dårlig bevart hemmelighet at jeg er null på strøm, men har opp gjennom årene byttet en god haug med tenningslåser fordi de ikke virket eller bare virket av og til... Ganske forutsigbart fenomen er at når jeg får tåttene borti noe som ikke virker...så får jeg ikke sove før det er plukket i fillebiter. 1 Enten så er det brente nupper på kontaktflater (og da måler ofte folk mye bedre enn meg, ok med multimeter) 2 eller så er det en plastikkdings som har brukket (og da er det ikke liv) 3 eller så er det en rusten fjær som også kan være brukket (da er det ofte en slik "av-og-til" greie) Har jeg ikke en annen tenningslås å butte ut med, prøver jeg først å laske starteren forbi innslagsreleet og om alt virker da så lasker jeg til releet og virker det da, men ikke med tenningslåsen, så bytter jeg tenningslåsen... Men som nevnt, jeg kan ikke strøm. De som kan strøm må stå fram og korrigere om dette er feil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.