Sprenger223 Startet 17.Mai Link til dette innlegget Startet 17.Mai Hei vet noen hvilken swing arm jeg trenger til 2006 tohatsu 9,9 jeg har ratt og konsol men vet ikke hvilken deler jeg trenger til og koble alt opp vet noen hva det heter eller hvor man får kjøpt? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 17.Mai Link til dette innlegget Svart 17.Mai du finner litt generell info i denne tråden: https://baatplassen.no/i/topic/177200-mulighet-for-lengre-slaglengde-på-styringen-til-99hk-yamaha-2019 Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sprenger223 Svart 17.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai Hadde det vert mulig og få litt mere spesifikk info om hva jeg må kjøpe Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 17.Mai Link til dette innlegget Svart 17.Mai Hvor holder du til? Tar du turen innom nærmeste Maritim (eller tilsvarende båtutstyrsbutikk), enten der du drar med deg jolla på en henger, eller med gode bilder, vet de hva du trenger av diverse overganger og braketter. Slik tenker i alle fall jeg å gjøre når tiden kommer for å montere styring på ei jolle jeg holder på med. Biltema har også lenkearm (forholdsvis rimelig), denne har feste til styrekabelen og passer muligens også til hullet i bærebøylen/svingbøylen. Mulig de også har flere deler. Nå ser det ikke ut for at du har mutteren på styrekabelen som fester denne til røret på motoren, men slikt regner jeg med Maritim har liggende. I alle fall i Stavanger har de en hel reol kun med braketter og deler til styring og kontrollboks. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.