Engers Startet 19.Mai Link til dette innlegget Startet 19.Mai Hvem selger Gala Båter? Og er det noen her som har erfaring med disse. Jeg ser for meg ny gummibåt / Rib, og lurer på om disse kan være et alternativ. Jeg har en 8hk Tohatsu 2-takt som jeg skal bruke på båten. Vil gjerne at båten planer med to voksne. Har i dag en Aquaquick 300MS gummibåt, og den planer med to voksne. Mottar gjerne tips om hvilke båt/joller som kan være bra for meg. Helst ikke mye over 3 meter, og gjerne lett som mulig. Egentlig fornøyd med min Aquaquick 300MS, men den begynner å bli ordentlig sliten. Disse gummibåtene finnes også i 320 og 290, 320 tror jeg blir litt stor på moderskipet, og 290 er jeg usikker på om planer ordentlig. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 19.Mai Link til dette innlegget Svart 19.Mai Fohandlere - GALA Inflatable boats Regional representatives Haugaland Båtsenter AS Skjebeg Marinesenter AS Sitér dette innlegget Link to post
blekkulf Svart 19.Mai Link til dette innlegget Svart 19.Mai Oslo Båtimport er offisiell importør, så ville sjekket med de: https://www.baatimport.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.