Jump to content

Dybde vann HR 480SC?

Biggsbåt

Recommended Posts

ikke samme båt men i samme størrelse, weslingen min stikker ca 30 cm.   Og så motoren som stikker ca 30 cm til.

Hva er det du tenker på, dybde på ankringsplass eller hvor dypt vann du trenger for at du trygt skal kunne kjøre der? 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Takk for svar, det er områder til hytten som har forholdsvis lav klaring. Jeg ser type Norkapp Enduro og Finnmaster ligger rundt 70 cm eks motor, blir for dypt . Går nok på vinkel på skroget, men håpet HR alternativet ikke ligger så dypt, dog, finne null info :)

Innbiller meg dyptgående var mer vanlig å oppgi før , men lite å finne i katalogen jeg hadde for hånda

Biggsbåt skrev 6 minutter siden:

Jeg ser type Norkapp Enduro og Finnmaster ligger rundt 70 cm eks motor,

hva slags størrelse er det på disse?      Kom på at ca 30 for snaue båten som jeg sa først nok er litt feil, med tyngre motor nå så kan jeg nok legge på 10 cm til. 

Kjedelig om man må kjøpe båt som er paddeflat under for å kunne komme trygt inn til båtplassen :p

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...