Mr grønn Startet 21.Mai Link til dette innlegget Startet 21.Mai Er det noen som vet hva dette er. Må man ha den, har det ikke på den andre bmc motoren, som er nesten lik, begge er 154 motorer. Hvor kan man evt kjøpe den. Eller går det ann å kjøpe en nesten lik. Tusen takk for evt svar Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 21.Mai Link til dette innlegget Svart 21.Mai Giver for turteller? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
index Svart 22.Mai Link til dette innlegget Svart 22.Mai Ligner veldig på giver for turteller. Men det er mange måter å måle turtall på, så det er ikke sikkert du trenger den. Er den koplet opp i båten nå? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Mr grønn Svart 22.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai Hei dette er en båtmotor som står på land lenge. Sender bilder av hvor den sitter, takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Mr grønn Svart 22.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai Tusen takk for svaret. Du vet ikke om det er mulig å få tak i sånn nå eller er det bare å butte til en ny type evt hva😀 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.Mai Link til dette innlegget Svart 22.Mai Den burde vel være til å få tak i fortsatt. Men nå velger de fleste å heller bruke turteller som koples til W uttak på dynamoen. Enklere det. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lars H. Svart 22.Mai Link til dette innlegget Svart 22.Mai Mer at den giveren krever tilsvarende instrument. Et slikt instrument som man kan kjøpe over alt for å lese signal fra dynamoen, vil ikke funke med den giveren. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.