førstefliper470 Startet Lørdag 15:03 Link til dette innlegget Startet Lørdag 15:03 hei jeg har en flipper 470 med en Evinrude 50hk motor da jeg gjennomførte sjekken før jeg skulle ha den på vannet oppdaget jeg en lekkasje på det jeg kan forstå som bensin krana. noen som vet hvor jeg kan få tak i ny eventuelt hvilke delenummer det er Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart Lørdag 18:08 Link til dette innlegget Svart Lørdag 18:08 førstefliper470 skrev for 3 timer siden: Evinrude 50hk motor da jeg gjennomførte sjekken før jeg skulle ha den på vannet oppdaget jeg en lekkasje på det jeg kan forstå som bensin krana Forslag til tittel; "Evinrude 50hk (årsmodell/typenummer) lekker fra bensinkrana". Ved å ha en god emnetittel på tråden er det lettere (for de med peiling på akkurat din motor) å klikke seg inn i tråden og svare deg. Med dårlig tittel hopper de fleste galant forbi tråden din, og du får ikke svar og hjelp. Er årsmodellen ukjent for deg går det an å bytte ut årstall modelltype med"ukjent alder" og poste et godt oversiktsbilde av motoren + bilde av motorskiltet i tillegg, så får du nok fort vite hvor gammel den er😊 Sitér dette innlegget Link to post
førstefliper470 Svart Mandag 14:43 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 14:43 har funnet svar hvis noen andre skulle lette etter delen så er dele nummeret 582865 T10 og det er Fuel Primer Choke Solenoid Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.