Reed Startet 25.Mai Link til dette innlegget Startet 25.Mai Hei. Ser det er lite info om denne motoren. Legger derfor til min erfaring. Begynte å slite med å få start ved kald motor. 10-15 drag så startet den. Choken så ut til å fungere. Men, når jeg skrudde ut enden på chok ved forgasser å dro ut denne å satte den på plass igjen så fungerte den eksemplarisk og startet igjen på 1 eller 2 drag. usikker på om jeg må bytte noe men prøver en så lenge uten. Kommer med mer info om dette ikke vedvarer. Sitér dette innlegget Link to post
Reed Svart 26.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai Hei. Da har det fungert fint noen dager. Plutselig ble den vanskelig igjen. Tok den ut å monterte den igjen og vips så startet den på første forsøk. Hva er det som skjer? Forgasser er for 15hk. Kan det være noe med at choken er fra 9,9 forgasser? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.