delor Startet 26.Mai Link til dette innlegget Startet 26.Mai Hei alle sammen, Jeg trenger hjelp til å identifisere en båt. Jeg har nylig overtatt en eldre gul glassfiberbåt fra et familiemedlem. Båten har en 75 hk Mariner påhengsmotor, men det finnes verken CE-merking eller skrognummer noen steder. Jeg har prøvd å finne en lignende båt på Finn, men har ikke funnet noe som ligner helt. Den minner litt om en Skibsplast, men akterenden er annerledes. Er det noen her som kjenner igjen båten eller har en idé om hvilket merke eller modell det kan være? Jeg ønsker å registrere den i småbåtregisteret og få den forsikret. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 26.Mai Link til dette innlegget Svart 26.Mai Hei og velkommen på forumet. Ser ut som en Flipper 470 GT Sitér dette innlegget Link to post
delor Svart 26.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai Tusen takk! Du har helt rett – og det gikk jammen fort. Setter stor pris på hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 26.Mai Link til dette innlegget Svart 26.Mai avrundinga/vinklene på hekken var typisk for Flipper på 80 tallet Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
delor Svart 26.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai Er det mulig å finne ut hvilket år den er fra, eller er det bare et sted mellom ’75 og ’85? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.Mai Link til dette innlegget Svart 26.Mai delor skrev 50 minutter siden: Jeg ønsker å registrere den i småbåtregisteret Kjenner ikke båttypen, men registrering er frivillig. Gi heller støtte direkte til Redningsselskapet. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 26.Mai Link til dette innlegget Svart 26.Mai delor skrev 29 minutter siden: Er det mulig å finne ut hvilket år den er fra, eller er det bare et sted mellom ’75 og ’85? Jeg vil tippe slutten av 70-tallet, det ble ikke laget mange gule av disse. Sitér dette innlegget Link to post
delor Svart 26.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai Tusind tak for svar, jeg tror du har ret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.