Fisk å kos Startet 26.Mai Link til dette innlegget Startet 26.Mai Skal legge hele nytt elektrisk anlegg i båten. Victron Energi er veldig dyrt men veldig bra greier. Mastervolt er helt ekstremt vanvittig dyrt, og jeg vet at også det merket er veldig bra greier. Jeg har en følelse av at Mastervolt er enda bedre enn Victron Energi. Dessuten så kan Czone kobles til nmema2000 Czone har også et digitalt bryter system som jeg har hørt at skal være veldig bra. Om det er veldig bra vet jeg ikke noe om. Men jeg vil nok tro at det er et veldig bra digitalt bryter system siden at Mastervolt er villig til å samarbeide med dem. Men er egentlig Mastervolt/Czone så mye bedre enn Victron Energi? Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 26.Mai Link til dette innlegget Svart 26.Mai Fisk å kos skrev 49 minutter siden: Mastervolt er helt ekstremt vanvittig dyrt, og jeg vet at også det merket er veldig bra greier. Jeg har en følelse av at Mastervolt er enda bedre enn Victron Energi. Dessuten så kan Czone kobles til nmema2000 Noen ganger er det nok lurt å tenke, hva er bra nok.. Jeg kjenner ikke Mastervolt, men har god erfaring med Victron, som ågså kan kables til Nmea2k, om du f.eks bruker Cerbo. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.