Pasi2 Svart 28.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai dieselfan skrev 3 minutter siden: Hva er turtallet ved laveste planfart, når alt er i orden? Kjøper oppgir¨under 3000rpm.... Sitér dette innlegget Link to post
Pasi2 Svart 2.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni Båten er nå levert motorverksted. Dritt at dette skjer ved salg. Har gått problemfritt i miitt eie og vært vårt gode "sole skjær i sjøen" mvh pål Sitér dette innlegget Link to post
Pasi2 Svart 15.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni Takk for gode tips folkens. Skulle ønske jeg hadde hatt tilgang til båten (kjøper tok den uprøvd til vestlandet). Hadde ikke annet valg enn å be han ta båten til feildiagnose på verksted. Å stramme til for og etter filter Diesel var det som skulle til. Nå satt jeg igjen med en regning på 13K for feilsøking. MVH Pål Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Juni Link til dette innlegget Svart 16.Juni Pasi2 skrev for 14 timer siden: Å stramme til for og etter filter Diesel var det som skulle til. Nå satt jeg igjen med en regning på 13K for feilsøking. MVH Pål Og kjøper har sannsynliggjort at han ikke har rørt filtrene? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sap_2000 Svart 16.Juni Link til dette innlegget Svart 16.Juni Pasi2 skrev for 18 timer siden: Takk for gode tips folkens. Skulle ønske jeg hadde hatt tilgang til båten (kjøper tok den uprøvd til vestlandet). H Uprøvd båt ved handel er noe man bør unngå for begge parters skyld. Kilde til mye styr og uenigheter i etterkant. Pasi2 skrev for 18 timer siden: Hadde ikke annet valg enn å be han ta båten til feildiagnose på verksted. Å stramme til for og etter filter Diesel var det som skulle til. Nå satt jeg igjen med en regning på 13K for feilsøking. 13K er godt betalt for å stramme et par filtre, men det kan fort gå noen timer på å finne feil. Verkstedtjeneser er dyrt i dag. Pasi2 skrev On 28.5.2025 at 22.36: Tror ikke da filter ble byttet ved opptak i høst.... Da er det store spørsmålet hvem som byttet disse filtrene i fjor høst? Satt du bort jobben kan du jo prøve å sende regningen dit... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
subwoofer Svart 16.Juni Link til dette innlegget Svart 16.Juni Den burde ha kasta feilkoder på railtrykket, hva brukte verkstedet en hel dag på å gjøre med den? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.