Joppe86 Startet 29.Mai Link til dette innlegget Startet 29.Mai God aften. Jeg har snust rundt etter båt en stund nå og har vært som en sjøulk på tokt både i det norske og svenske farvannet (finn.no og blocket.se). Og plutselig, midt i det digitale havet, dukket det opp en lekker skute på blocket.se som fikk hjertet mitt til å slå i takt med bølgene. Jeg har bare så lyst til å få sett nærmere på denne. Men – og her kommer vasen på fiskesnøret – Blocket krever svensk BankID for å sende meldinger. Fornuftig nok for å unngå både pirater og luringer, men litt kjipt for oss nordbaggar som står på kaia uten svensk legitimasjon. Derfor kaster jeg nå ut et lite nødrop til en hjelpsom søta bror (eller søta søster) som kunne tenke seg å være min digitale skipsmegler og ta kontakt med selgeren for meg. Du blir selvfølgelig belønnet med god karma og kanskje en båttur eller to hvis alt går i havn! Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 29.Mai Link til dette innlegget Svart 29.Mai Joppe86 skrev 31 minutter siden: God aften. Jeg har snust rundt etter båt en stund nå og har vært som en sjøulk på tokt både i det norske og svenske farvannet (finn.no og blocket.se). Og plutselig, midt i det digitale havet, dukket det opp en lekker skute på blocket.se som fikk hjertet mitt til å slå i takt med bølgene. Jeg har bare så lyst til å få sett nærmere på denne. Men – og her kommer vasen på fiskesnøret – Blocket krever svensk BankID for å sende meldinger. Fornuftig nok for å unngå både pirater og luringer, men litt kjipt for oss nordbaggar som står på kaia uten svensk legitimasjon. Derfor kaster jeg nå ut et lite nødrop til en hjelpsom søta bror (eller søta søster) som kunne tenke seg å være min digitale skipsmegler og ta kontakt med selgeren for meg. Du blir selvfølgelig belønnet med god karma og kanskje en båttur eller to hvis alt går i havn! Hei. Jeg har innlogging på blocket. Send meg PM. så ordner jeg det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.