Jonny88 Startet Torsdag 18:33 Link til dette innlegget Startet Torsdag 18:33 Hei jeg lurte på om noen har tips til fortøyning mellom to stolper Båten er 28 fot og veier 5 tonn Kommer forhåpentligvis mast på båten igjen iløpet av sommeren Ca. 25 meter mellom de høye stolpene... Er i elva Sarpsborg Fredrikstad(Glomma) Har når tatt tau (12mm) mellom stolper som jeg har hektet meg på men ser ikke optimalt ut😬 Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart Lørdag 14:50 Link til dette innlegget Svart Lørdag 14:50 Du bør merke tauet så en ser det. kan bli kjørt av. Jeg hadde dobla opp fra en av de korte stolpene med en Rundslynge og 16 mm tau til baugen. et par Franske tre skruer som sikring så Rundslynge ikke sklir av ( hvis stokken er ok) og dobla opp akter.. Kan og bruke dreggen fra baugen som sikring. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
tobixen Svart Søndag 13:37 Link til dette innlegget Svart Søndag 13:37 Hva slags type UFO er det du har fanget opp over og til venstre for båten? Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.