husky dane 85 Svart 4.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni Min båt vart levert med 9,25x11,og når eg gir fult så reiser båten seg så mykje att da er ubehageleg,eg er svert takksam for svar fra nokon som har eller kjenner nokon med tilsvarande båt Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 4.Juni Link til dette innlegget Svart 4.Juni Propping kan garantert løse problemet men en 320 med en 20 hk på hekken som pusher 50 kg er uansett en ganske stutt-tjukk affære. Det er derfor ikke feil uansett å forlenge glideflaten med smart tabs. Jeg opplever at riben i tillegg til å plane lett også er veldig mye mer stabil i fart og slår mindre i bølger med smart tabs. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 4.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni Eg kjem til å montera smart tab, slit litt med å finna 20pund aktuator, Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 5.Juni Link til dette innlegget Svart 5.Juni Da kjører du bare på med 30. Er ikke SÅ stor forskjell :) Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 5.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni Ok men har bestilt ved leverandør av båten så får me sjå Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 13.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni Var på verksted med båten i dag mekanikkeren meinar motoren må vinkles litt ut oppe ,da finnes nokre plater som er til dette,nokon som veit om noko slikt,han synest å huska att Ravns garage førte dette,men eg veit ikkje ka dei heiter,noko tips? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 13.Juni Link til dette innlegget Svart 13.Juni på "nynorsk", transom wedges https://www.ravnsgarage.no/transom-wedges Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
husky dane 85 Svart 13.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni Tusen takk,ska prøva da Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 15.Juni Link til dette innlegget Svart 15.Juni Det sto "utgått fra leverandør", men kanskje han har. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
husky dane 85 Svart 15.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni Ja såg da, har no laga ein kile og montert, så får eg prøva i morgo ,spent på resultatet Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 15.Juni Link til dette innlegget Svart 15.Juni du får holde oss orientert hva brukte du for å lage den? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
husky dane 85 Svart 15.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni Ei 15mm plast plate liknande materiale som PE rør,veit ikkje ka dei heiter,var til overs etter repp av ei flytebrygge som me sveiste ende lokk i Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 19.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni Då har eg testa med kile på ca 13mm ferdig bearbeid,vart stor forskjell til da betre,men må sikkert bruka kile på 15-20mm oppe,får sjå kor eg ska bestille ein slik. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.Juni Link til dette innlegget Svart 19.Juni lag en til som den forrige, så er du der Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
husky dane 85 Svart 20.Juni Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni Da ska eg gjera,men eg synest da er rart att ein må ty til smarte løysningar for å få ein slik båt til å fungera. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart Søndag 13:55 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 13:55 Då har eg testa med ein kile på 20mm og nokre kilo i rommet framme,og med 1person på 85kg så planar ribben noko Lunde greit,men med 1person på ca60kg i tillegg så er da heilt umulig,4100rpm og der stoppar da,kjem til å demontera Kilen og montera smart flaps så får me sjå, Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.