husky dane 85 Svart Onsdag 08:23 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 08:23 Min båt vart levert med 9,25x11,og når eg gir fult så reiser båten seg så mykje att da er ubehageleg,eg er svert takksam for svar fra nokon som har eller kjenner nokon med tilsvarande båt Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart Onsdag 08:55 Link til dette innlegget Svart Onsdag 08:55 Propping kan garantert løse problemet men en 320 med en 20 hk på hekken som pusher 50 kg er uansett en ganske stutt-tjukk affære. Det er derfor ikke feil uansett å forlenge glideflaten med smart tabs. Jeg opplever at riben i tillegg til å plane lett også er veldig mye mer stabil i fart og slår mindre i bølger med smart tabs. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart Onsdag 09:11 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 09:11 Eg kjem til å montera smart tab, slit litt med å finna 20pund aktuator, Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart igår klokken 06:41 Link til dette innlegget Svart igår klokken 06:41 Da kjører du bare på med 30. Er ikke SÅ stor forskjell :) Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart igår klokken 07:35 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 07:35 Ok men har bestilt ved leverandør av båten så får me sjå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.